kliknutím aktivujete zoom
načítám...
Nenašli jsme žádné výsledky
otevřená mapa
Pohled Cestovní mapa Družice Hybridní Terén Moje lokace Celá obrazovka Předch další

0 Kč - 50 000 000 Kč

Další možnosti vyhledávání

0 Kč - 100 000 Kč

Další možnosti vyhledávání
Našli jsme 0 Výsledek. Zobrazit výsledky

Estate.cz » Byznys & Reality » V minulém roce vzrostl zájem o zdravé bydlení, JRD dosáhla rekordního obratu

V minulém roce vzrostl zájem o zdravé bydlení, JRD dosáhla rekordního obratu

Zdroj/foto: Se souhlasem společnosti JRD
Společnost JRD, která se orientuje na výstavbu projektů se zdravým a environmentálně šetrným bydlením, dosáhla v loňském roce rekordního obratu 1,61 mld. Kč. Ekonomické výsledky z minulých let výrazně překonala díky prodeji 176 bytů, 4 rodinných domů, 4 komerčních prostor a 21 pozemků tak navýšila své tržby o 35 % oproti roku 2019. Dále se věnovala rozsáhlým akvizicím stavebních pozemků - např. v Troji a na Barrandově - a odstartovala kampaň na podporu zdravého vnitřního prostředí v budovách, která cílí na šíření osvěty o jednotlivých aspektech zdravého bydlení.

V následujících dvou letech plánuje developer uvést na trh až 800 nových bytů a pokračovat v rekordních investicích do akvizic pozemků pro budoucí výstavbu. Zároveň se již brzy chystá doplnit své portfolio o první ryze administrativní budovu ve standardu JRD Viadukt Anděl.

 „Mimořádná opatření spjatá s nemocí COVID-19 na nás naštěstí neměla žádný podstatný vliv. Na řešení složitých situací nás totiž připravily již bohaté zkušenosti z pražského realitního trhu, který je dlouhodobě paralyzovaný zdlouhavým povolovacím procesem a nedostatkem zaměstnanců stavebních firem. Nemuseli jsme proto slevit nic ze svých priorit, jimiž jsou příprava šetrných rezidenčních projektů s kvalitním vnitřním prostředím, nákup stavebních pozemků a intenzivní spolupráce s osvědčenými i novými dodavateli, partnery a investory. Navíc jsme zahájili repozici značky a věnovali se šíření povědomí o zdravém bydlení, které je obzvláště v dnešní době – tedy v časech širšího využití home office – opravdu nedocenitelné. Výsledkem byl úspěšně završený rok 2020, spojený se zvýšeným zájmem o všechny typy bytů v naší nabídce. Letos bychom rádi prodali nejméně 150 jednotek a investovali 600 mil. Kč do akvizice stavebních pozemků. Postupně tak plánujeme dosáhnout prodeje bytů v celkové hodnotě až 3 mld. Kč ročně a zařadit se mezi tři největší pražské developery,“ konstatuje Pavel Krumpár, obchodní ředitel JRD.

Zdroj/foto: Se souhlasem společnosti JRD

Energeticky úsporný projekt JRD Green Port Strašnice se 156 byty se zdravým vnitřním prostředím

Portfolio společnosti JRD aktuálně tvoří 7 pražských environmentálně šetrných projektů s celkem 631 byty, 7 rodinnými domy a přibližně 20 komerčními prostory. Ty doplňuje mimopražský rezidenční areál Touškovský háj s 94 stavebními pozemky a Rezidence Silver Port se 70 byty, které developer prodává pro investora Rezidence Na Palouku. Z daných projektů se aktuálně staví Kratochvíle StochovskáNa hvězdárně TřebešínGreen Port StrašniceRezidence Michelangelova, Touškovský háj a Rezidence Silver Port. K zahájení výstavby se blíží Bohdalecké kvarteto a Císařská vinice. „V letošním roce jsme zatím představili jako novinku Vital Kamýk, po němž by měly následovat další projekty v Praze 12 a Praze 9. Navíc již máme zakoupené rozsáhlé stavební pozemky v lokalitách pražské Troji a Barrandova. V období 2021 – 2022 bychom tak mohli uvést na trh až 800 zdravých bytů všech kategorií od malometrážních po skutečně luxusní. Věříme rovněž, že nazrál čas, abychom přestali být vnímáni pouze jako rezidenční developer. Již brzy se proto chystáme vstoupit do komerčního segmentu,“ dodává Jan Řežáb, majitel JRD.

Developer také v minulém roce pokračoval v úzké spolupráci s Univerzitním centrem energeticky efektivních budov ČVUT v Praze (UCEEB) a s dalšími oborovými organizacemi (Centrem pasivního domuČeskou radou pro šetrné budovyAsociací developerů a Asociací pro rozvoj trhu nemovitostí) v šíření osvěty o významu zdravého bydlení. Cílem jeho rozsáhlé kampaně, jejíž součástí byly např. videospoty s netradičními zvířecími hosty, bylo přiblížit lidem základní aspekty zdravého bydlení (čerstvý vzduch, přirozené osvětlení a tepelný a akustický komfort) a přispět k tomu, aby se zdraví dostalo do povědomí lidí jako jedno z nejdůležitějších kritérií při výběru nového domova. Ve svých projektech totiž klade největší důraz právě na kvalitu vnitřního prostředí, zajištěnou využitím inovativních technologií a udržitelných materiálů.

Autor: Jan Němec

Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Čtěte také

BYZNYS & REALITY
LIFESTYLE
ROZHOVORY
ARCHITEKTURA & DESIGN
Estate Awards
O portálu
O magazínu Estate
Reference
Premium Media Group
Kontakt
Všeobecné obchodní podmínky
Zásady ochrany osobních údajů
Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů

Sociální média

© 2021 All rights reserved​

Made by RomanJelinek.cz | full servisová marktingová agentura

Porovnejte nabídky