Tradičně oblíbená akce Ambiente Trends nabídne návštěvníkům přehlídku trendů pro následující sezonu. Má široký záběr, hlavní důraz ale klade na inovace. Tak jako každý rok se výzkumu a přípravě trendů věnuje designové studio bora.herke.palmisano. „Po dlouhém období nouzového stavu a protipandemických opatření jsme připraveni na nový začátek. Poslední rok a půl zásadně změnil společenské a ekonomické chování lidí, což se odráží i v Trendech Ambiente 22+. Tuto akci organizujeme pro naše návštěvníky jako přípravu na nadcházející rok, plnou informací, nových perspektiv a cenných podnětů pro podnikání,“ říká Philipp Ferger, viceprezident veletrhů spotřebního zboží společnosti Messe Frankfurt.
Ambiente Trends 22+ navazují a rozvíjejí trendy z minulých let. Vycházejí z obdobných potřeb jako v minulosti, ale jsou definovány jinak. Plus v názvu akce znamená, že nejsou aktuální jen na rok 2022, ale i do budoucna. Trend remedy solving + clearing vyzývá k životu v nových perspektivách: chceme domov, který nás překvapí inovativními řešeními. Bydlení by mělo přinášet potěšení a radost a zároveň vytvářet nové perspektivy nejen pro nás, ale také pro okolní svět. Trend identity knowing + making prosazuje život v přirozených podmínkách a návrat k základním hodnotám: v době neomezených možností vědomě chápeme život jako šanci k nabytí ztracených tradičních dovedností. Trend identity knowing + making naznačuje, jak taková reflexe osvědčených postupů může přispět k udržitelnosti. Trend lively improving + liberating nabádá žít pozitivní změnou a dává našemu domovu novou dynamiku. Díky výrazným barvám, osobitým grafickým kontrastům a umělecky navrženým výrobkům vyzařuje trend lively improving + liberating inspirativní optimismus a pozitivní náladu.
Nenechte si ujít ani sekci Talents, ve které se představí nadějní designéři, kteří se prosazují na trhu a představí své výrobky pro segmenty Dining a Living. Oblíbené jsou také přednáškové platformy Ambiente Academy a HoReCa Academy. Ty návštěvníkům nabídnou celou řadu zajímavých přednášek, seminářů, workshopů a diskusí s experty z oboru designu, spotřebního zboží a pohostinství.
Na veletrhu se bude udílet také celá řada cen jako German Design Award pro trendy určující výrobce, designéry a produkty, Kitchen Inovation Award nebo anticena Plagiarius určená výrobcům a prodejcům zjevných padělků. Cílem je zvýšit povědomí o vývoji výrobků a ochraně značek.
Více informací o veletrhu najdete na webových stránkách www.ambiente.messefrankfurt.com. Vstupenky na akci pořídíte pohodlně online na webu www.visitortickets.messefrankfurt.com.