Louis Vuitton x NBA
Virgil Abloh, kreativní ředitel pánských kolekcí Louis Vuitton, se rozhodl vzdát hold basketbalové lize NBA a ve spolupráci se sportovní značkou Wilson navrhl basketbalový míč inspirovaný sportovní mánií v devadesátých letech. Designový produkt z kůže, kterou módní dům používá na výrobu zavazadel, zdobí monogram Louis Vuitton a loga sportovního i fashion giganta. Už druhá kolekce francouzské značky s americkou NBA se kromě sportovního doplňku zaměřila na celou basketbalovou garderobu, respektive na outfity pro tři příležitosti profesionálního hráče – cestování, tiskovou konferenci a samotný zápas.
Hydratace s Dior
Must-have produktem každého léta je bezesporu ekologická lahev na vodu se stylovým designem. Oba požadavky splňuje novinka, jež vzešla z již třetí spolupráce značek Dior a 24Bottles. Aktuální limitovaná lahev byla představena v rámci speciální plážové kolekce francouzské módní značky. Novou Clima Bottle tvoří leštěná nerezová ocel s vygravírovaným monogramem. Praktickým upgradem je pak kožené pouzdro, které umožňuje nosit lahev jako crossbody kabelku. Clima Bottle udrží nápoj studený 24 hodin, v opačném případě pak zůstane horký nápoj vroucí poloviční dobu.
Summer Vertigo by Fendi
Italský label Fendi odstartoval letní sezonu kolekcí Summer Vertigo, na níž Silvia Venturini Fendi spolupracovala se Sarah Coleman, vizuální umělkyní z New Yorku. Rozmanité barevné kousky v sobě odráží inspiraci streetwearem z 90. let, outdoorovým oblečením či rozvernými 70. léty. Kolekce plná neformálního oblečení nešetří doplňky, jako jsou kabelky všech velikostí, pásky, klobouky i šperky. Highlightem se však stalo několik netradičních produktů – vintage polaroid s barevným monogramem a stejně zdobený surf, jenž můžete koupit v kompletní sadě.