kliknutím aktivujete zoom
načítám...
Nenašli jsme žádné výsledky
otevřená mapa
Pohled Cestovní mapa Družice Hybridní Terén Moje lokace Celá obrazovka Předch další

0 Kč - 50 000 000 Kč

Další možnosti vyhledávání

0 Kč - 100 000 Kč

Další možnosti vyhledávání
Našli jsme 0 Výsledek. Zobrazit výsledky

Estate.cz » Lifestyle » Estate Lifestyle » FAST DAY 2024 představil nejnovější INOVACE PRO SNAZŠÍ ŽIVOT

FAST DAY 2024 představil nejnovější INOVACE PRO SNAZŠÍ ŽIVOT

FAST DAY 2024

V závěru minulého měsíce se v prostorách výstaviště PVA EXPO PRAHA uskutečnil největší veletrh spotřební elektroniky v ČR – každoroční FAST DAY. Odborná veřejnost i B2B partneři se mohli po roce opět seznámit s novinkami pro nadcházející sezónu v oblasti spotřební elektroniky, nářadí, ICT, kancelářské a zahradní techniky.  Pro své zákazníky vybírali B2B partneři zboží, které se v jejich nabídce objeví již před letošními Vánoci.

Tento rok navštívilo výstavu více než dva tisíce hostů z B2B segmentu, veletrh tak opět zaznamenal meziroční nárůst zájmu. Mezi návštěvníky byli nejen Češi a Slováci, ale i zástupci většiny zemí Evropy a MEA regionu. Kontinuální růst zájmu o toto setkání potvrzuje význam, který FAST DAY za dobu své existence získal v oblasti spotřební elektroniky. „Každoročně se snažíme, aby FAST DAY přinesl to nejzajímavější z oblasti inovací a technologií pro každodenní život. Letos jsme byli nadšeni rekordním počtem vystavovatelů a hostů, kteří nám pomohli potvrdit význam této akce na evropské scéně,“ uvedl Marek Bolega, marketingový ředitel společnosti FAST ČR, a dodává: „Letošní setkání nad novinkami a bestsellery našich vlastních nebo exkluzivně námi zastupovaných značek, ale i nad prezentacemi mnoha dalších předních hráčů pro nás bylo rekordní z hlediska počtu vystavovaných značek (více než 100) i množství návštěvníků (více než 2 000).“

Více než 100 značek pod jednou střechou

Na ploše 5 000 m² se představilo více než sto značek nabízejících široké spektrum produktů napříč různými kategoriemi. Vystavovatelé představili spotřební elektroniku zahrnující nové televizory, audiosystémy a herní konzole od značek jako LG, Panasonic, Philips, Samsung, Sencor, Sony či TCL. Nechyběla moderní ICT technika – notebooky, mobilní telefony a kancelářská zařízení od společností Apple, ASUS, HP, Huawei, Lenovo či Xiaomi. V oblasti nářadí a zahradní techniky se představily značky jako Fieldmann a Kärcher, které demonstrovaly inovace pro domácí i profesionální využití. Nechyběl ani sortiment zaměřený na rodiny a děti, kde zaujaly hračky značek Buddytoys či LEGO.

„Pokud jde o aktuální trendy, největší zájem na sebe jednoznačně strhávají produkty, technologie, které zvyšují pohodlí uživatele, jsou chytré a zároveň šetrné k životnímu prostředí,“ komentuje marketingový ředitel společnosti situaci na trhu. I proto se značný zájem soustředil na novinky v klíčovém segmentu velkých domácích spotřebičů, v jehož rámci vystavovatelé představili pračky, chladničky, myčky a parní trouby například značek Amica, Beko, BSH, Electrolux, Gorenje, Haier, Hisence, Liebherr, Miele, Mora, Philco nebo Whirlpool. Širokou nabídku doplňovala prezentace moderních kuchyňských spotřebičů Catler, Kenwood, Philco, Sage, Sencor či SodaStream. Ta zahrnovala i praktické ukázky, tipy na kulinářské zážitky ve vlastní kuchyni.

FAST DAY 2024 potvrdil dlouhodobě rostoucí význam veletrhu pro celou evropskou a středovýchodní oblast, kde FAST Group aktuálně operuje na více než 55 trzích.
FAST DAY je dnes klíčovým bodem v kalendáři spotřební elektroniky a technologií, kde se setkávají přední hráči z různých odvětví.

Pod jednou střechou se představují novinky jednotlivých značek pro tyto regiony, pokročilé technologie, hodnotí trendy a zvažují faktory ovlivňující spotřebitelské chování společně se snahou definovat budoucí možnosti a způsob využívání moderních technologií. FAST DAY se zaměřuje nejen na prezentaci technologických inovací, ale i na to, jak tyto novinky integrovat do každodenního života spotřebitelů. Vystavovatelé ukazují, jak propojit jednotlivé technologie a řešení, aby z nich benefitovali jak „early adopters“, tak i konzervativnější spotřebitelé“.

Příležitost pro podpis smluv i networking

Silnou pozici získal veletrh díky své kontraktační koncepci, která z něj činí místo setkání byznysmenů v oblasti B2B z celého světa. Pro vystavovatele představuje ideální příležitost setkat se se svými partnery na půdě specializované výstavy. Zde je vytvořen prostor a čas věnovat se hlouběji analýze potřeb obchodních partnerů a v neformálním duchu projednat například strategie pro nadcházející sezónu.    


Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Čtěte také

BYZNYS & REALITY
LIFESTYLE
ROZHOVORY
ARCHITEKTURA & DESIGN
Estate Awards
O portálu
O magazínu Estate
Reference
Premium Media Group
Kontakt
Všeobecné obchodní podmínky
Zásady ochrany osobních údajů
Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů

Sociální média

© 2021 All rights reserved​

Made by RomanJelinek.cz | full servisová marktingová agentura

Porovnejte nabídky