Ve druhé polovině května se novinářům otevřela vstupní brána do světa italské značky Lago – počernický Open House přivítal vybrané žurnalisty, a hlavně majitele brandu Daniele Laga, jenž hostům představil nejnovější kolekci.
Honosná vila, jež vyrostla na komplikovaném svažitém pozemku s výhledem na severovýchodní cíp Prahy, dnes slouží jako zážitkový show house této italské značky. „Původně jsme uvažovali, že dům prodáme, nakonec se nám ale koncept show house natolik osvědčil, že jsme se rozhodli si jej ponechat,“ vysvětlil Antonín Arnold, majitel českého zastoupení Lago. Dům nejen, že je celý zařízený italským designovým nábytkem, ale slouží i jako „laboratoř“ českého zastoupení švýcarského výrobce oken a fasádních systémů AIR-LUX. Klienti z řad laické, ale i odborné veřejnosti tak mají možnost na vlastní kůži vyzkoušet nejnovější technologické vychytávky této špičkové firmy: bezrámová zasklení, velkoplošná okna a unikátní systém jejich otevírání a mimořádně snadné manipulace.
Zpátky k nábytku
Daniele Lago ale do Česka zamířil s posláním představit veřejnosti nejčerstvější přírůstky designové kolekce, které mohli poprvé obdivovat návštěvníci dubnového milánského design weeku. Kolekce Venezia zase posouvá hranice značky k novým obzorům: „Chtěli jsme dát prostor jiným kulturám. Na tvorbě letošní kolekce se proto podíleli noví designéři. S Monicou Armani jsme vyvinuli jemné tvary, s Pearsonem Lloydem jsme zkoumali inovativní témata při navrhování různě tvarovaných pohovek a s Albertem Lievorem jsme navrhli nová vyvážená řešení,“ popisoval při návštěvě Prahy ideu nové kolekce Daniele Lago.
Rodinná značka
Lago je společnost, která umně kombinuje úctu k tradicím s moderními přístupy k navrhování i řízení společnosti: „Jedinečný koncept, na kterém celá firma stojí, v sobě snoubí rodinný až komunitní přístup, který se přenáší do každé části procesu, od výběru materiálů, vývoje až po finální produkt,“ popsal tajemství „rodinného receptu“ na úspěšnou značku Daniele Lago. Ta má v benátském regionu historické prameny už od konce 19. století. Významným milníkem byl pak rok právě 2006, kdy se firmy ujala čtvrtá generace a značka se otevřela celému světu v čele s Danielem Lago, jak sám říká, nejmladším členem a posledním desátým dítětem rodiny Lago. Pod jeho vedením se podařilo značku rozšířit do více než 20 zemí světa a dosáhnout ročního obratu 90 milionu euro.
Open House
V pražském show house jsou k vidění nejen nejčerstvější novinky Lago, na třech podlažích nabízí kompletně zařízený interiér – ložnice, pracovny, šatny, obývací pokoje, vše s mimořádným citem a důrazem na detail. To vše „zabalené“ v dokonalém velkoplošném prosklení od Air-lux, jež zážitek z bydlení posouvá do ještě vyšších dimenzí.
Navštívit jej můžete i vy – po dohodě na [email protected]. Rozhodně neprohloupíte!