Od soboty 14. března je z rozhodnutí vlády uzavřena většina kamenných obchodů. Těm se rozhodl pomoci e-shop Mall.cz, když slíbil, že bude jejich zboží prodávat online a zajistí dokonce i jeho dopravu ke klientům. Mall.cz tento model testoval už před epidemií, nyní ovšem podle slov zástupců firmy pracuje na zefektivnění a zrychlení přidávání jednotlivých externích prodejců. Není tajemstvím, že na podobném principu fungují světoví technologičtí giganti jako Amazon či Alibaba, z nichž posledně jmenovaný zaznamenal dramatický nárůst tržeb při finanční krizi na začátku minulé dekády.
Miliony zákazníků k oslovení
„Koronavirus je těžkou zkouškou i pro retail a obchodníci budou v následujících týdnech čelit velkým výzvám. Mall jim v této nelehké situaci chce pomoci. Aktuální situace nahnala zákazníky na internet a provoz na Mall.cz je oproti loňskému roku téměř dvojnásobný. Toho mohou obchodníci využít a své zboží snadno nabízet přímo na webu Mall.cz. Získají tak nejen možnost oslovit miliony zákazníků, ale také potřebnou infrastrukturu, například v podobě řešení dopravy, platební brány či zákaznické péče,“popisuje partnerský program Mall Partner Oldřich Bajer, CEO skupiny.
Do programu se v současné chvíli zapojilo již 500 obchodů a další se mohou hlásit prostřednictvím tohoto formuláře.