Jak výrazně krize spojená s koronavirem zasáhla váš byznys?
Zasáhla i nezasáhla. Samozřejmě, že všichni naši zaměstnanci z kanceláří pracují na home office a udržet výrobní i montážní kapacity není úplně lehký úkol, nicméně zatím se nám daří úspěšně plnit všechny závazky. S opatřeními jsme začínali již před měsícem jako jedni z prvních, a i když jsme byli tak trochu za blázny, pomohlo nám to.
Jakým způsobem se snažíte minimalizovat ekonomické škody?
Komunikací.Tu teď úplně přeháníme. Komunikujeme neustále o všem se všemi. Nikdo se už přes týden neviděl osobně, ale i tak neexistuje pocit, že by někdo z něčeho vypadl. Lidem to dává pocit jistoty, a to je hrozně důležité.
Jakými alternativami nahrazujete konzervativní postupy, které teď není možné aplikovat?
Již několik let vyvíjíme a dodáváme interaktivní a designové panely pro videokonference, prezentování, ale i zábavu. Ty máme ve firmě, na pobočkách po celé Evropě i v Indii. A právě ty nám komunikaci usnadňují. Chceme tuto možnost poskytnout všem,a tak ke konci tohoto týdne spouštíme e-shop, kde si lidé budou moci jednoduše vybrat velikost a typ panelu, který může být na stojan nebo na stěnu. Do druhého dne je veškerá komunikace vyřešená. Bez mailů, nabídek a starostí.
Co pozitivního si ze současné krize odnášíte?
Především změny v zaběhlých pořádcích. I když se klasifikujeme jako stavební firma, jsme dynamičtí a milujeme inovace. Proto i současnou situaci bereme jako příležitost, jak se dále vyvíjet a pokročit zase o kousek dále.