kliknutím aktivujete zoom
načítám...
Nenašli jsme žádné výsledky
otevřená mapa
Pohled Cestovní mapa Družice Hybridní Terén Moje lokace Celá obrazovka Předch další

0 Kč - 50 000 000 Kč

Další možnosti vyhledávání

0 Kč - 100 000 Kč

Další možnosti vyhledávání
Našli jsme 0 Výsledek. Zobrazit výsledky

Estate.cz » Byznys & Reality » Regionální novinky: Církev kupuje byty

Regionální novinky: Církev kupuje byty

Plzeň
Foto: Pixabay
Jaké jsou novinky v oblasti regionálních nemovitostí?

Brno zpomaluje

Realitní trh v moravské metropoli prochází výrazným ochlazením. Podle analýzy místní developerské společnosti Trikaya se prodeje nových bytů ve třetím čtvrtletí propadly na historické minimum. Nové majitele našlo pouhých sedmdesát jednotek. To je nejméně od roku 2013. Pokles zájmu se, na rozdíl od Prahy, projevil i na cenách. Byty v nabídce ve třetím čtvrtletí stály 126,5 tisíce korun za metr čtvereční, mezikvartálně tedy zlevnily o 700 korun. Ještě znatelnější je pak změna u prodaných jednotek. Zatímco v období od dubna do června se cena novostaveb vyšplhala přes hranici 130 tisíc, za uplynulé tři měsíce se vrátila těsně pod 121 tisíc korun za metr čtvereční.

graf
Foto: Estate

Církev kupuje byty

Nový bytový dům se stovkou bytů převzalo v nově vznikající obytné rezidenci v plzeňské čtvrti Bolevec plzeňské biskupství. Šestipodlažní dům s byty o velikosti od 1+kk po 4+kk postavil Metrostav pro Raiffeisen – Leasing, která stavbu financovala. Biskupství na začátku listopadu podepsalo smlouvu o koupi objektu za víc než 300 milionů korun. Biskupství má v současnosti v Plzni 340 činžovních bytů a příjem z nich bude do budoucna jedním z hlavních zdrojů financování diecéze.

Trigea přejmenovává retailová centra

Retail parky v Ostravě a Olomouci se dočkaly nového názvu. Nyní budou obě nákupní zóny nést společné označení Park & Shop. Tento krok je součástí plánovaného rebrandingu, ke kterému se vlastník, český nemovitostní fond Trigea, rozhodl ve spolupráci s property managementem obou parků, společností BRE. Změnou tak projde nejen název, ale i komunikace a vizuální styl.

retail park
Foto: Trigea

Autor: Jan Němec

Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Čtěte také

BYZNYS & REALITY
LIFESTYLE
ROZHOVORY
ARCHITEKTURA & DESIGN
Estate Awards
O portálu
O magazínu Estate
Reference
Premium Media Group
Kontakt
Všeobecné obchodní podmínky
Zásady ochrany osobních údajů
Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů

Sociální média

© 2021 All rights reserved​

Made by RomanJelinek.cz | full servisová marktingová agentura

Porovnejte nabídky