Pandemie zásadně ovlivnila dynamiku nabídky a poptávky a z pronajímání se tak v poslední době stala náročná disciplína. Vidět je to především na pražském nájemním trhu, kam v posledním roce a půl proudily stovky až tisíce bytů původně provozovaných v režimu krátkodobých pronájmů. To zapůsobilo i na ceny nájmů, které se z propadu vzpamatovávají doteď. „Ceny nájemního bydlení se odrazily ode dna a pozvolna rostou, vždy ale velmi záleží i na lokalitě a stavu bytu. U většiny kategorií jsme však stále pod hranicí cen z doby před koronou, což vnímám jako významnější srovnání a indikátor prostoru pro další růst,“ uvedl Michal Hrbatý za společnost, která majitelům nabízí kompletní správu dlouhodobých pronájmů a prostřednictvím služby Ideální nájemce pečuje o více než 1 500 bytů v hodnotě přesahující sedm miliard korun.
Nové komfortnější weby
Společnost UlovDomov.cz investovala do vývoje a redesignu inzertního portálu ulovdomov.cz a webové platformy idealninajemce.cz. „Web služby Ideální nájemce nastavuje nové vizuální směřování brandu a je výrazně komfortnější především pro uživatele na mobilních zařízeních. Na tyto změny bude navazovat i vylepšení online zóny pro klienty,” vysvětluje Michal Hrbatý, nový CEO společnosti UlovDomov.cz, které dlouhodobě věří i investiční skupina Miton, jejíž portfolio se zaměřuje právě na inovativní digitální B2C firmy.
Hrbatý přinesl cenné know-how
Michal Hrbatý přišel do UlovDomov.cz z nadnárodní poradenské společnosti Deloitte a v čele firmy nahradil Martina Březinu, jednoho ze spoluzakladatelů. „Trend nájemního bydlení je na vzestupu. Mým cílem je proto upevnění pozice UlovDomov.cz jakožto jedničky na českém trhu nájemního bydlení. Chceme i nadále posilovat pozici proptech leadera a posouvat trh pronájmů směrem k technologické budoucnosti,” uzavírá Hrbatý s tím, že jednou z hlavních výzev je také růst firmy prostřednictvím B2B spoluprací.