M jako Montblanc
Značka Montblanc představila novou kolekci kožených doplňků M_Gram 4810, jež je zdobená decentním obrysem písmena M v temně modré barvě. Celoplošný motiv se zároveň stal novým signaturním vzorem inspirovaným stylem art deco a logem Montblanc z 20. let minulého století. Unisexová kolekce zahrnuje kožené tašky, batohy, ledvinky, peněženky i pásky. Mezi produkty s novým printem patří i sluchátka Montblanc MB 01 a smartwatch Montblanc Summit 2.
Pera literárních velikánů
Breguet je další značkou hodinek, která nabízí svým zákazníkům i exkluzivní psací pera. A ne jen tak ledajaká – historie luxusního brandu sahá až do 18. století a pár literárních velikánů, jako Honoré de Balzac, Stendhal, Alexandr Sergejevič Puškin či Alexandre Dumas, si je rychle stihlo oblíbit. Breguet aktuálně představil hned trojici nových kolekcí – Tradition, Classique a Reine de Naples. Jako první spatřila světlo světa kolekce Classique se třemi druhy per z matného titanu a s hrotem z 18karátového bílého zlata s vygravírovaným rokem 1775, který mapuje založení značky.
Dar snů
Pokud se poohlížíte po opravdu speciálním dárku se sběratelskou hodnotou nebo jen chcete pořádně odměnit sami sebe, pak si nenechte ujít unikátní set The Emerald Isle Collection, který je kolaborací značek The Craft Irish Whiskey Co. and Fabergé. Gift box obsahuje dvě lahve nejstarší a třikrát destilované irské whisky, které dělá společnost Fabergé Celtic Egg z 18karátového zlata s detaily z diamantů a s nepřehlédnutelným smaragdem uvnitř. Hodinky, stejně jako slavné vejce, odkazují na Sedm divů světa a kromě 18karátového růžového zlata je zdobí perleť, ručně kreslené detaily z 24karátového zlata a řemínek z aligátora. Cena jednoho limitovaného setu se pohybuje okolo dvou milionů dolarů.