Všichni „friends of the brand“, tedy přátelé rodinné firmy Carollinum, budou i pro letošní rok tvářemi české společnosti, zastupující na našem trhu patnáct světových hodinářských značek. Carollinum provozuje v Pařížské ulici v Praze tři prodejny: butik Rolex (jediný monobrandový butik této značky v ČR), butik Patek Philippe a multibrand Carollinum. V rámci velkoobchodního zastoupení dodává hodinky a doplňky do více než čtyř desítek míst v ČR a na Slovensku.
Zápěstí Zdeňka Štybara
Profesionální cyklista si vybral sportovně-elegantní hodinky, které jsou blízké jeho lifestylu. Osobně rád střídá cyklistický dres za úzce střižené džíny a koženou bundu. Švýcarská značka Breitling loni celou modelovou řadu Chronomat redesignovala. Automatický chronograf s názvem Chronomat zachránil v osmdesátých letech značku před krachem. Nástup quartzových hodinek tehdy změnil zaběhnutá pravidla, a uspět ve světě mechaniky nebylo snadné. Chronomaty poznáte podle výrazných jezdců na lunetě a cibulovité korunky. Značka se nyní vrací k ocelovému tahu Rouleaux, složenému z drobných válečků. Uvnitř ocelového 42mm pouzdra pracuje automatický in-house chronograf B01 se 70hodinovou rezervou chodu. Jak je u Breitling dobrým zvykem, jde o certifikovaný chronometr COSC.
Národní hrdost
Do kampaně byly vybrány osobnosti, s nimiž má Tamara Kotvalová, majitelka společnosti Carollinum, i její kolegové a rodina výjimečný vztah. Jde o neplacenou spolupráci. Tamara Kotvalová koncept kampaně osvětluje: „Kampaň není prvoplánová, hodinek na zápěstí ambasadorů si možná ani nevšimnete. V hlavní roli jsou právě lidé, ke kterým s velkou úctou vzhlížíme a dlouhodobě je podporujeme. Jsou to morální autority, které naší republice přinesly věhlas, a to i v zahraničí. Národní hrdost je pro Carollinum i pro mě osobně velmi důležité téma. Byla bych ráda, kdybychom nezapomínali na ty, kteří zemi reprezentují a mnohdy stojí v první linii.“
Čas je zásadní veličina
Pro všechny čtyři osobnosti, které se představily v kampani Carollina, je čas nezaměnitelnou veličinou. Čas určuje jejich úspěch, jejich vítězství, či porážku, čas se transformuje do pozitivní role, je nápomocen úspěchu, ale mnohdy se mění v soka. Každá vteřina hraje v jejich životě roli, a to nejen v profesní sféře. Čas, a tím i vztah ke Carollinu, distributorovinejvýznamnějších hodinářských značek u nás, vystihují svými slogany v kampani.
V kampani jste již měli příležitost vidět kardiochirurga profesora Jana Pirka, válečného veterána a posledního žijícího pilota RAF armádního generála Emila Bočka a českou golfistku hrající americkou LPGA Tour Kláru Spilkovou. Sešli se před objektivem Braňa Šimončíka, jednoho z nejuznávanějších fotografů u nás i ve světě. Kampaň si vysloužila velký ohlas u zákazníků Carollina, a v budoucnu se tak můžeme těšit ještě na další zajímavé tváře.