Veronika Žák: Ráda se podílím na tom, jak vypadá město...
„Když jsem nastoupila, marketing byl u nás sprosté slovo,“ přiznává Veronika Žák, marketingová manažerka české Penty. To ještě nevěděla, že si bude muset poradit s tak citlivými projekty, jakými jsou přestavba Masarykova nádraží nebo revitalizace nákladového nádraží Žižkov. Řešení nakonec našla v otevřené komunikaci s veřejností.
Co má společného umění s bankovnictvím? Obojí vyžaduje...
Když se nějaká společnost rozhodne podporovat určitý projekt, většinou mezi nimi existuje hlubší propojení, i když třeba není patrné na první pohled. To je i případ služby Erste Private Banking, která již dva roky pomáhá rozvíjet projekt Artotéka při Moravské galerii v Brně. Privátní bankovnictví se sbírkou a půjčovnou současného umění spojuje podobný přístup a způsob práce: vedle nezbytného know-how je na straně tvůrců …
Lenka Preslová: Záleží mi na dlouhodobých vztazích
Má ráda krásu, a tak ji vždy zajímalo prostředí architektury, designu a developmentu. „Jsem ráda, že pracuji ve firmě, kde se k developmentu přistupuje nejen s cílem vydělat peníze, ale také proměňovat neutěšená území v příjemná místa pro život,“ říká Lenka Preslová, obchodní ředitelka skupiny Passerinvest.
Anna Ježková: Development musí mít společenský přesah
Družstevní bydlení či byty pro seniory nejsoupro většinu developerů atraktivní záležitostí. Výstavbou právě takových rezidencí se ovšem zabývá společnost Atkins & Langford, jíž je Anna Ježková spolumajitelkou. Projekty se sociálním rozměrem, k nimž patří i rekonstrukce historických budov, firma realizuje po celém Česku.
Michaela Semanová: Emoce jsou v property managementu v...
Čím mají ženy v oboru správy nemovitostí navrch? „Berou budovy a nájemce v nich jako své děti a dokážou se o ně stejným způsobem starat,“ říká Michaela Semanová, která se v realitách pohybuje už přes dvacet let a dnes spoluřídí property management české pobočky kanceláře Savills. A dodává, že ji těší, že svět realit oslovuje stále více žen.
Kateřina Poláková: Mým úkolem je vcítit se do potřeb d...
Přiznává, že neumí dělat věci na padesát procent. Možná i z toho důvodu je dnes Kateřina Poláková zodpovědná za marketing a prodeje v české pobočce rakouského developera UBM. Ve svém povolání vychází z průzkumů, zkušeností, ale také empatického chápaní světa. „V tom je krása mojí práce a důvod, proč ji dělám,“ říká.