kliknutím aktivujete zoom
načítám...
Nenašli jsme žádné výsledky
otevřená mapa
Pohled Cestovní mapa Družice Hybridní Terén Moje lokace Celá obrazovka Předch další

0 Kč - 50 000 000 Kč

Další možnosti vyhledávání

0 Kč - 100 000 Kč

Další možnosti vyhledávání
Našli jsme 0 Výsledek. Zobrazit výsledky

Estate.cz » Premium Brno » ACtive CRM: Optimalizace budování vztahu se zákazníkem

ACtive CRM: Optimalizace budování vztahu se zákazníkem

AUTOCONT
Foto: AUTOCONT
Vybudovat vztah se zákazníkem je dlouhodobý proces. Důležité je udržovat data a informace o zákaznících aktuální, aby bylo možné reagovat co možná nejlépe na příchozí požadavky. Nezáleží přitom, zda poskytujete služby, nebo realizujete projekty – nabízené řešení je vhodné pro všechny.

I když je použití řešení ACtive CRM určené opravdu všem, výrobce, společnost AUTOCONT, nabízí plně individualizované systémy přizpůsobené na míru požadavkům každého zákazníka. ACtive CRM usnadní přehledné uložení všech informací na jednom místě. Díky tomuto řešení lze pohodlně sledovat efektivitu a potenciál obchodního týmu a nově tvořit i nabídky z jednoho místa.

Content a aktivity management

Systém ACtive CRM umožňuje synchronizaci obchodních vztahů s databází ARES, což urychluje zadávání údajů. Zároveň umožňuje detekci duplicit při zadávání údajů, a předchází tak vzniku nepořádku v databázi. Zobrazuje také hierarchii všech obchodních vztahů a kontaktů, takže nabízí ucelený přehled o zákaznících i kontaktních osobách. Pomocí ACtive CRM lze sledovat aktivity jak celého obchodního týmu, tak i daného obchodníka. Přímo u konkrétního obchodního vztahu zobrazuje přehled o aktivitě, informace o vztahu, kontaktu, leadu či příležitosti a historii o veškeré komunikaci. Schůzky, e-maily a úkoly jsou k dispozici v ACtive CRM a systém je také připraven na integraci s Microsoft Outlook.

Řešení od AUTOCONT umožňuje přehled o odhadovaných výnosech z příležitostí, o fázích obchodního procesu či odhadu pravděpodobnosti získání nových zakázek. Všechny formuláře a procesy jsou sestaveny tak, aby zajistily obchodnímu týmu maximální podporu při plnění cílů. Po nastavení obchodních cílů pro konkrétního obchodníka ACtive CRM v reálném čase informuje o plnění cílů a výkonnosti celého týmu.

Díky modulu Advanced – nadstavbě pro ACtive CRM – lze evidovat jednoduché struktury ceníků a produktů, abyste s nimi následně pracovali při zpracovávání obchodních příležitostí. V systému můžete upravovat položky nabídek podle příslušnosti k sazbě DPH, takže se vám hodnota nabídky rychle přepočte. Získáte systémem vygenerovaný dokument nabídky a automaticky se zařadí do časové osy dané příležitosti.

Podpora GDPR

Součástí řešení ACtive CRM je intuitivní upozornění na evidenci informací bez oprávnění, možnost snadného přidání patřičného právního důvodu, rychlý export evidovaných informací nebo dynamická anonymizace, to všechno v souladu s GDPR legislativou.

dům
Foto: AUTOCONT

Case study

Jedním z důležitých zákazníků, jenž využívá výhod řešení od AUTOCONT, je největší středoevropská právnická kancelář HAVEL & PARTNERS.

Výchozí situace a cíle projektu

S vizí být vedoucí česko-slovenskou právnickou firmou trvale poskytující služby odpovídající nejvyšším mezinárodním standardům právnické profese se společnost HAVEL & PARTNERS rozhodla nahradit původní systém Microsoft Dynamics CRM 2011 za nové, moderní a mobilní řešení pro podporu nadstandardních pracovních i obchodních vztahů s klienty. Mezi hlavní cíle projektu patřilo zdokonalení organizace marketingových kampaní a eventů s pokročilou nominací a segmentací zákazníků. Nedílnou součástí projektu bylo ošetření přístupů k jednotlivým údajům na základě stanovených pravidel. Podpora contact a opportunity managementu i propojení s externí službou pro rozesílku mailingu byly klíčovými procesy, které měl implementační projekt řešit. Požadavky a cíle zákazníka úspěšně plnil navrhnutý a implementovaný systém ACtive CRM – AUTOCONT CRM řešení, vyvinuté na platformě Power Apps především pro oblast activity, contact a opportunity managementu.

Popis řešení

Podpora event managementu

Jednou z nejpřínosnějších etap projektu byla realizace aplikace pro podporu event marketingu, která nahradila původní neefektivní evidenci. Nové řešení plně podporuje složitý proces nominace kontaktů pro jednotlivé kampaně, jako je obdarování klientů na Vánoce nebo realizace sportovních a společenských akcí. Nominace pro každou kampaň podléhá automatizovanému vyhodnocení, ale i ručnímu schvalovacímu procesu. To přispívá k vysokému standardu přípravy eventů a budování vztahů s klienty.
Nové řešení plně podporuje nominační proces kontaktů, od hromadného přidání na základě kategorizace kontaktu, například podle aktivit v minulosti nebo definovaných parametrů, až po ruční přidávání jednotlivých klientů.

Online kontrola účastníků na eventech

Díky mobilní aplikaci je nově kontrola a registrace účastníků na eventech snadná, na několik málo kliků s okamžitým přehledem o účasti. Pomocí tabletu nyní hostesky rychle označují hosty, kteří na event dorazili, a to včetně jejich doprovodů nebo snadného zadání hostů bez předchozí registrace. Toto řešení napomáhá snadnému vyhodnocení všech pořádaných eventů a usnadňuje rychlé zasílání průzkumů a anket v průběhu nebo po ukončení eventu.

tablet
Foto: AUTOCONT

Contact management

Evidenci a složitou kategorizaci kontaktů napříč databází zákazníků právních služeb, partnerů, ale i konkurentů podporuje aplikace ACtive CRM. Toto řešení bylo doplněno o pole, které je nutné sledovat u jednolitých typů kontaktů. Nedílnou součástí je hlídání statusů, různých typů hierarchie a vazeb. Samozřejmě ochrana citlivých osobních údajů klientů je zajištěna na nejvyšší úrovni včetně ošetření přístupu k datům na základě oprávnění. Veškeré informace jsou využívány především pro kombinované a sofistikované segmentace kontaktů v rámci event managementu a pro řízení vztahů s kontakty.

Systémová podpora segmentace

Úspěšné kampani a eventu předchází vždy důsledná segmentace kontaktů. Systém podporuje specifikace skupin na základě definovaných podmínek. Díky tomu je tvorba dynamických segmentů na základě kategorizací, ale i těch statických podpořena online aplikací s možností vyřazování a omezování skupiny
kontaktů.

tablet
Foto: AUTOCONT

Externí mailing bez problémů

I proces tvorby a rozesílky mailingových kampaní je s novým řešením efektivnější. Díky propojení systému s externí aplikací pro rozesílku odpadá nutnost exportů a importů dat. Vše dostupné na jednom místě, od kontaktů až po hodnocení jednotlivých mailingů, jako je přijetí mailu, jeho otevření a prokliknutí na odkazy. Tyto informace je možné zpětně zohlednit u kontaktů, při specifikaci cílových skupin pro další akce.

Použité technologie

  • ACtive CRM
  • Microsoft Power Apps
  • Microsoft Azure
  • Microsoft Outlook
tabulka
Foto: AUTOCONT

Projekt nadále pokračuje druhou etapou, která zahrnuje některé pokročilé funkce a integrace s ostatními informačními systémy. Výzvou zůstává zapojení širšího okruhu uživatelů pro každodenní používání

Autor: Petra Vorelová

Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Čtěte také

BYZNYS & REALITY
LIFESTYLE
ROZHOVORY
ARCHITEKTURA & DESIGN
Estate Awards
O portálu
O magazínu Estate
Reference
Premium Media Group
Kontakt
Všeobecné obchodní podmínky
Zásady ochrany osobních údajů
Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů

Sociální média

© 2021 All rights reserved​

Made by RomanJelinek.cz | full servisová marktingová agentura

Porovnejte nabídky